Oto proponowany pakiet użytkowy 15-stu modów (ok. 50~60mb. )
LINK!!!!- Papers PleaseMały fajny modzik na dokumenty - dodaje do ekwipunku zestaw dokumentów takich jak licencja na broń czy prawo jazdy z możliwością okazywania innym graczom w sam raz do gry we wszelkie "control pointy". Kompatybilne z ACE menu interakcji
- ACE Interaction Menu ExpansionMod rozszerzający opcje w menu interakcji ACE, dodaje m.in. możliwość wyboru siedzenia w pojeździe, zmianę amunicji czy inne interakcje scrollowe dostosowane do menu ACE'a
- Acoustic Guitar ModFajny animacyjno-przedmiotowy mod na gitarę (broń główna) wadą jest to że nie wydaje dźwięków podczas animacji grania, można to oczywiście oskryptować do konkretnej muzyki
- KLPQ Music RadioMod dodający możliwość odpalenia radia w pojazdach, w opisie moda jest info dla missionmakerów jak to zastosować.
- MRH SatelliteMod o którym wspominałem wcześniej, daje możliwość skorzystania z satelity działającej podobnie do Hunt IR tyle że nie opada i posiada trochę dodatkowych opcji.
- Tactical Position ReadyMod o którym wspomniał Bezio - zmienia położenie broni na bardziej realne przy wszelkiego rodzaju przeszkodach.
- Breaching ChargeMod dodaje ładunek do wysadzania drzwi, fajnie wygląda do tego komponuje się do wszelkich misji specopsami.
- dzn Extended JammingMod o którym wspomniał Mors - Mod dodaje (nie nadpisuje) ACEowe zacinanie się i przegrzewanie broni. Wymaga od graczy zmiany w ustawieniach klawiszy (bez tej zmiany dalej będzie nam działało odcinanie by. ACE [Shift+R]. Mod wymaga od nas spędzenia czasu nad zaciętą bronią, odpowiednie użycie opcji by wyjąć zacięty pocisk.
- Low Grass CUP TerrainsMod Clientside'owy dla ludzi których WKURWIA CUPOWSKIE NASRANIE TRAW I KRZAKÓW na mapach. Zmniejsza gęstość i wysokość traw i krzaków.
- Fluid/incremental door opening
A to dopiero fajny mod! Pozwala OTWIERAĆ DRZWI ETAPOWO - np. uchylić żeby spojrzeć za nie. Działa na Czarnorusi więc działa wszędzie Ponadto z moich testów wynika że częściowe uchylenie drzwi nie neguje osłony jakie one dają oraz trzeba się przez tą szparę wychylić by wróg nas zauważył. Przetestujemy w boju - Kurt's Survival System (KSS)Mod dla wszelkiego rodzaju misji z zombie, partyzantki, specopsów długo będących za liniami wroga, oraz OBOWIĄZKOWY DLA GRANIA RUSKIMI!!!! Dodaje system głodu i pragnienia, uzupełniany dodanymi przez mod itemami. DODAJE DZIAŁAJĄCY ALKOHOL!!! BLUR I INNE EFEKTY SPOŻYCIA!!!! MATECZKA ROSJA WZYWA!!!!!!!
- Urlik's Mission ItemsMod ułatwiający grę specopsami - dodaje itemy-cele kompatybilne z otoczeniem i z możliwością zabrania do ekwipunku, takie jak: Walizka z Pieniędzmi, Hera koka hasz LSD, Laptopy, Pendrive'y, tablety, kamery, aparaty ect. WSZYSTKO jako ITEM do zgarniania w sam raz do gry ze zbieraniem dowodów.
- Countdown WatchMod nadpisujący podstawowy zegarek z army (nakłada się na zegarek po dodaniu modułu do misji) zmienia go na elektroniczny plus dodaje licznik minut pozostałych od ukończenia misji, w module można ustawić że po upływie czasu misja AUTOMATYCZNIE SIĘ KOŃCZY.
- ShackTac User InterfaceMod wam znany - nie wszyscy mają - wrzuciłem do paczki jak by kto chciał albo zapomniał jak się ten mod nazywa
- Pack PressMod dla Mariusza - Dodaje Kamerę, mikrofony i inny sprzęt dziennikarski.
Testy: W najbliższym czasie...