|H-Y-D-R-A| - Klan Arma
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Nasz klan zrzesza ludzi którzy lubią grać wspólnie w grę Arma 3. Zapewniamy urozmaiconą tematykę misji i miłą atmosferę.
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Regulamin grupy

Go down 
AutorWiadomość
ansupio
Zarządca
Zarządca
ansupio


Liczba postów : 122
Join date : 07/05/2016

Regulamin grupy Empty
PisanieTemat: Regulamin grupy   Regulamin grupy Icon_minitimeSob Maj 07, 2016 4:20 pm

I. Zasady ogólne:

1. Każdy członek ma obowiązek należnego reprezentowania ekipy oraz zachowania kultury osobistej na forum, teamspeaku, w trakcie gry oraz poza nią.
2. Władzę absolutną w klanie ma zarządca ansupio. Ma on pełne prawa w zarządzaniu klanem i karaniu innych graczy.
3. Zastępcą zarządcy jest nadzorca Mors. Posiada on pełne kompetencje w sprawowaniu Poprzez organ zarządzający należy rozumieć zarządca, nadzorcę i prokuratora.
4. Nadzorca ma za zadanie:
 -Pilnować porządku w klanie.
 -Zastępować dowódcę podczas jego nieobecności.
 -Wyznaczać zadania administracyjne innym członkom klanu wedle uznania, chyba, że są sprzeczne z rozkazami dowódcy.
 -W razie potrzeby zawieszać członków klanu łamiących regulamin.
5.Nadzorcy nie wolno:
 -Usuwać użytkowników klanu (przywilej ten posiada jedynie zarządca).
 -Bezpodstawnie karać innych członków klanu.
 -Zmieniać treści regulaminu bez zgody zarządcy.
6.Prokurator ma za zadanie:
-Pilnować przestrzegania regulaminu.
-Może ukarać wedle uznania każdego gracza, łącznie z nadzorcą, jeśli łamią regulamin.
-W razie zawieszenia nadzorcy przejmuje jego funkcje.
7.Prokuratorowi nie wolno:
-Usuwać członków klanu.
-Bezpodstawnie karać innych członków klanu.
8. Poza zarządcą, nadzorcą, prokuratorem i członkami honorowymi wszyscy członkowie klanu są sobie równi. Poprzez członka honorowego rozumiemy osobę szczególnie zasłużoną dla klanu. Status ten jest przydzielany przez zarządcę.
9. Każdy z członków ekipy ma obowiązek czynnie uczestniczyć w rozgrywkach i treningach. Nagminne opuszczanie misji oraz ignorowanie regulaminu lub poleceń zarządcy bądź organów zarządzających będzie skutkowało usunięciem z ekipy. Odstępstwo od tej zasady następuje w przypadku wcześniejszego poinformowania organów zarządzających o okresowej niedyspozycji członka klanu. Przez słowo okresowej należy rozumieć okres większy niż dwa tygodnie.
10. Jeśli masz jakiś problem lub konflikt z innym członkiem klanu powinniście załatwić to między sobą lub poprosić kogoś z klanu o pomoc w rozwiązaniu konfliktu. Nie chowajcie do siebie urazy to rodzi "bóle dupy". Organy zarządzające nie mają obowiązku rozwiązywania waszych konfliktów. Jeśli poprosicie o pomoc musicie się liczyć, że decyzja organów zarządzających jest wiążąca dla obydwu stron.
11. Funkcje w klanie są przydzielane bezpośrednio na forum lub teamspeaku. Nie wolno tworzyć nicków zawierających stopnie lub słowa obrażające innych użytkowników klanu.

II. Członkostwo w ekipie:

1. Pełnoprawnym członkiem klanu jest każda osoba, która przeszła okres rekrutacyjny.
2. Pierwszym etapem okresu rekrutacyjnego jest przejście treningu podstawowego (może on zostać pominięty, jeśli osoba jest zaznajomiona w znacznym stopniu z grą). Jeśli rekrut jest zaznajomiony w znacznym stopniu z grą jego umiejętności muszą zostać jedynie sprawdzone przez instruktora.
3. Okres rekrutacyjny zaczyna się wraz z zatwierdzeniem Twojego podania, a kończy z momentem w którym rada nadzorcza uzna to za stosowne.
4. Po zakończeniu misji dowódca w którego sekcji znajdował się rekrut ma obowiązek wystawienia mu opinii.
5. Jeśli utrzymujesz kontakt z członkami klanu ale nie uczestniczysz w misjach i szkoleniach dłużej niż dwa tygodnie musisz się liczyć z tym, że zostaniesz przeniesiony do tzw. rezerwy.
6. Status rezerwowego kończy się wraz z pierwszą rozgrywką w której rezerwista weźmie udział. Status ten nie niesie za sobą żadnych konsekwencji.
7. Dłuższa niż miesiąc nieaktywność skutkuje bezwzględnym usunięciem z grupy. Jeśli chcesz wrócić możesz ponownie starać się o przyjęcie.
8. Jeśli tymczasowo nie możesz aktywnie uczestniczyć w życiu grupy, a chcesz w niej pozostać, możesz wnioskować o przeniesienie do rezerwy na ustalony okres.

* Nieaktywność - brak jakiegokolwiek kontaktu (steam, facebook, telefon, itd.) z graczem.

III Zasady rozgrywek:

Przed grą:

1. Upewnij się że masz czas na grę. Misje mogą trwać nawet 4 godziny. Wychodzenie w trakcie jest niemile widziane. Jeśli jednak musisz z jakiegoś powodu wyjść, zamelduj to dowódcy, wykonaj jego polecenia i dopiero wtedy wyloguj się.
2. Upewnij się, że masz wszystkie wymagane dodatki oraz że nie masz problemów z TF-em, teamspeakiem i samą grą. Jeżeli takowe problemy nastąpią zgłoś się do członka rady o pomoc minimum 30 minut przed grą.
3. Nie prowadź dyskusji, które niepotrzebnie opóźniają rozgrywkę.
4. Szanuj czas swój i innych poprzez stawianie się punktualnie na rozgrywki.
5. Gracze zostają przydzielani do miejsc przez dowódcę. Jeśli nie czujesz się dobrze na danej specjalizacji możesz to zakomunikować dowódcy. Możesz też zaproponować dowódcy swoją specjalizację.
6. Częste marudzenie na ekranie wyboru miejsc oraz w trakcie gry jest niedozwolone.
7. Gracz nie ma możliwości dowodzenia w misji, którą sam stworzył.

Hierarchia i łańcuch dowodzenia:

1. Podczas misji największą władzę ma główny dowódca (zwykle osoba o najwyższym stopniu na misji).
2. Zakazuje się niesubordynacji, czyli działania niezgodnego z rozkazem, ignorowanie rozkazów lub działanie na własną rękę - bez zgody dowódcy.
3. W przypadku stwierdzenia niesubordynacji, dowódca może zgłosić problem do organu zarządzającego który ma prawo wyprosić gracza z rozgrywki lub, w szczególnych przypadkach, rozstrzelać gracza. W razie niedostosowania się do tej decyzji wobec gracza mogą zostać wyciągnięte odpowiednie konsekwencje.
4. Każdy rozkaz obowiązuje do momentu odwołania lub do wydania rozkazu sprzecznego z obecnym.
5. Zakaz poganiania dowódcy, krytykowania dowódcy, lub wymuszania na nim określonych zachowań.

W trakcie gry:

1. Mile widziane jest wczucie się w rolę odgrywanej postaci, czyli odnoszenie się do siebie jako "ja", a nie "moja postać".
2. Świadome niszczenie realizmu jest zabronione. Rozumie się przez to:

*Wydawanie swoim podwładnym nierealistycznych rozkazów;
*Wykorzystywanie błędów w mechanice gry;
*Rozmowy na temat mechaniki misji;
*Zdradzanie dalszego przebiegu misji;
*Złe nazewnictwo zjawisk i osób w grze;
*Rozmowa nie związana z misją/grą.


3. Twarz posiadania przez gracza musi spełniać określone wymogi. Wymogi są określane przez twórcę misji.
4. W grze jest tylko jedno życie i nie ma odrodzenia (chyba, że zasady danej rozgrywki są inne). Jeśli jest wolne miejsce (AI), a Ty zginąłeś wcześniej (z powodu błędu gry lub winy innego gracza).Możesz skontaktować się z dowódcą w celu zajęcia go.

Zachowanie ogólne:

1. Gdy ekwipunek nie został przydzielony, dowódca ma obowiązek wydać rozkaz do uzbrojenia się. Zakaz uzbrajania się bez zgody.
2. Zakaz celowego strzelania do sojuszników i zwierząt zakaz celowego niszczenia sojuszniczego sprzętu. Wyjątkiem jest to, gdy takie są założenia misji.
3. Jeśli TF nie załadowało się poprawnie zgłoś to na czacie grupowym.
4. Jak zginiesz, przejdź na inny kanał lub siedź cicho.
5. Do rozmów w grze używany jest tylko i wyłącznie teamspeak. Zakaz pisania na czacie gry oraz rozmów przez VON w sprawach dotyczących symulacji pola walki.
6. Czat gry służy tylko do informacji technicznych.
7. Na misji używamy tylko potrzebnych do niej modów. Wyjątkiem od tej reguły jest sytuacja  w której organ zarządzający wydał zgodę na użycie, innej niż standardowa, modyfikacji.
8. Listę modów może zmieniać tylko zarządca.


Łamanie regulaminu będzie skutkowało przyznawaniem kar przez zarządcę.
Powrót do góry Go down
 
Regulamin grupy
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» REGULAMIN ZGŁASZANIA MODÓW I ZASADY ROZPATRYWANIA

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
|H-Y-D-R-A| - Klan Arma :: Forum zewnętrzne :: Regulamin grupy-
Skocz do: