|H-Y-D-R-A| - Klan Arma
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Nasz klan zrzesza ludzi którzy lubią grać wspólnie w grę Arma 3. Zapewniamy urozmaiconą tematykę misji i miłą atmosferę.
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 REGULAMIN ZGŁASZANIA MODÓW I ZASADY ROZPATRYWANIA

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Członek Honorowy
Członek Honorowy



Liczba postów : 15
Join date : 07/05/2016

REGULAMIN ZGŁASZANIA MODÓW I ZASADY ROZPATRYWANIA Empty
PisanieTemat: REGULAMIN ZGŁASZANIA MODÓW I ZASADY ROZPATRYWANIA   REGULAMIN ZGŁASZANIA MODÓW I ZASADY ROZPATRYWANIA Icon_minitimeSob Mar 10, 2018 11:36 am

REGULAMIN ZGŁASZANIA MODÓW:






1. Każdy członek klanu w randze min. 'Żołnierz' ma prawo zgłaszać wniosek o dodanie bądź usunięcie modów. (W tytule należy wpisać przed nazwą posta [Dodanie] bądź [Usunięcie] np. [Dodanie] ACE )
2. Zgłaszający ma obowiązek przedstawić w zgłoszeniu o dodanie moda:
a). Nazwę i Opis moda
b). Wymagania potrzebne do korzystania z moda (np. inne mody powiązane)
c). Minimum jeden link do źródła z którego można pobrać mod tj.
- Link do Warsztatu Steam (jeśli jest na warsztacie)
- Link do innego Źródła po za Warsztatem Steam (np. Armaholic)
d). Uzasadnienie w oparciu o dwa proste pytania: Dlaczego nasze rozgrywki potrzebują tego moda? oraz, czy możemy się bez niego obejść?
3. Zgłaszający ma obowiązek przedstawić w zgłoszeniu o usunięcie moda:
a). Nazwę moda
b). Listę modów (Główna, Rekruta bądź Obie) z której ma zostać usunięty
c). Uzasadnienie w którym zawarty musi być powód usunięcia moda z listy.

Wnioski przyjmuje i rozpatruje Naczelny Modder (Strateg) w oparciu o opinię całego klanu i wyznaczonych testerów dodatkowych (jeśli zajdzie potrzeba). Następnie przekłada końcową opinię do zatwierdzenia bądź odrzucenia Zarządcy Klanu (Ansupio)
Wnioski odwoławcze od opinii Naczelnego Moddera przyjmuje Prokurator (Ronin)



ETAPY ROZPATRYWANIA





1.Proces dodawania modów składa się z 4 etapów i trwa średnio 2 tygodnie
2. Przewiduje się następujące etapy:
a). Zgłoszenie Wniosku o dodanie moda
b). Rozpatrzenie wniosku przez Naczelnego Moddera
c). Testy moda, które składają się z trzech etapów:
- Test Zamknięty (testy przeprowadzane przez Naczelnego Moddera bądź wybranych Testerów).
- Test Otwarty (testy przeprowadzane przez chętne osoby PO ZA KALENDARZEM MISJI)
- Zbieranie Wniosków z testów (wnioski należy zostawiać w komentarzach pod zgłoszeniem danego moda)
d). Przedłożenie wniosku o dodanie moda, Zarządcy Klanu.
- Zatwierdzenie wniosku, skutkuje dodaniem moda do listy modów Głównych z wyznaczeniem minimum tygodniowego czasu na pobranie przez graczy i wrzucenie na serwer, po którym mod staje się obowiązkowy.
- Odrzucenie wniosku, skutkuje zakazem używania moda na misjach klanowych oraz wyrzuceniem moda z serwera (jeśli był na nim testowany). Zarządca może wyznaczyć okres czasu w którym ponowne zgłoszenie wniosków o dodanie tego samego moda jest zabronione, wnioski takie będą automatycznie odrzucane.

3.Proces usuwania modów składa się z 4 etapów i trwa średnio 1-2 tygodnie
2. Przewiduje się następujące etapy:
a). Zgłoszenie Wniosku o usunięcie moda
b). Zapoznanie się z opiniami członków klanu (należy je umieszczać w komentarzach pod wnioskiem)
c). Rozpatrzenie wniosku przez Naczelnego Moddera
d). Przedłożenie wniosku o usunięcie moda, Zarządcy Klanu.
- Zatwierdzenie wniosku, skutkuje usunięciem moda do listy bądź list modów  z wyznaczeniem minimum tygodniowego czasu po którym mod powinien zostać wyłączony z rozgrywek klanowych.
- Zmiana Statusu, oznacza pozostawienie moda na serwerze i nadanie mu statusu "Nieobowiązkowego" co oznacza że Mission Maker musi uprzedzić graczy (czas minimalny: na tydzień przed misją) jeśli chce wykorzystać dany mod nieobowiązkowy na swojej misji. Komunikat uprzedzający musi zostać umieszczony zarówno na forum (w temacie misji w terminarzu) oraz za pośrednictwem grupy Facebook (tylko wtedy mamy gwarancje że każdy przeczyta informacje)
- Odrzucenie wniosku, skutkuje pozostawienie moda na danej liście bądź listach modów bez zmian w jego statusie. Zarządca może wyznaczyć okres czasu w którym ponowne zgłoszenie wniosków o usunięcie tego samego moda jest zabronione, wnioski takie będą automatycznie odrzucane.
Powrót do góry Go down
https://hydra.forumpl.net
 
REGULAMIN ZGŁASZANIA MODÓW I ZASADY ROZPATRYWANIA
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin grupy
» Zasady rekrutacji
» Lista modów dla rekrutów
» Lista modów dla członków klanu

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
|H-Y-D-R-A| - Klan Arma :: Zgłoszenia Modów-
Skocz do: